Müşteri Memnuniyeti Politikası
Faaliyetlerimizin merkezine her zaman müşterilerimizi koyarak en güvenilir ve en akılcı yöntemlerle hizmetlerimizi müşterilerilerimizin kullanımına sunarız. Dünya standartlarını Türkiye’de uygulama ve bu standartları daha da yukarı taşıma misyonuyla, müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri aşağıdaki ana ilkelere bağlı kalarak yönetiriz.
- Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti, müşteri hizmetleri politikamızın esas ilkesi olup, tüm müşteri memnuniyeti çalışmalarımızı bu ilke kapsamında gerçekleştiririz.
- Kişisel bilgilerin gizliliği esasına uygun davranır, müşterilerimize ait bilgileri görev ve yetkilerimiz kapsamında sadece müşterilerimizin kendileri ile paylaşırız.
- Geri bildirimlerin tarafımıza iletilmesi için web sitemiz, sosyal medya hesaplarımız, çağrı merkezimiz gibi çeşitli kanallar yaratır ve bu kanalları müşterilerimizle paylaşırız.
- Her geri bildirimin çözüm sürecinde müşterilerimizle açık iletişim halinde olur, süreçle ilgili ön bilgilendirme yapar, her geri bildirime hedef sürede cevap vermeyi önemseriz.
- Müşterilerimizin olumsuz deneyimlerini dikkate alır, her şikayeti özenle inceleriz.
- Geri bildirim kaynaklarını düzenli olarak inceler ve gelişim alanlarımıza ilişkin aksiyonlar alırız.
- Süreçlerimizi yasal mevzuat kuralları ve mali kaynaklarımız çerçevesinde, müşteri ve çalışanlarımızın önerileri ile geliştiririz.